lørdag 3. september 2011

4.klasse-genser

Var innom nærmeste handlesenter her om dagen for å gjere nokon ærend. Stor var gleda då eg tok ein kopp te på ein kafe, og oppdaga dei fine strikkemønstrå på tepakkane frå Cosy Tea. Teen var god, den, og jommen er den ikkje både økologisk og rettferdig (og heimestrikka...). Moro for ein strikkeentusiast...

No er endeleg genseren til 4.klassingen ferdig!


Den vart liggjande nokre dagar fordi erma vart for korte... Anten har dotter vår ekstra lange armer, elles er oppskrifta litt kort i erma. Uansett måtte eg maske opp og strikke på 8 cm nederst på kvart erme, grue, grue..

Men no er det gjort og det vart fint og no venter eg berre på at jenta kan kome heim så me kan ta bilete med jenta inni genseren!

Svosj, der var ho innom.. Nett opp i eit tre, kikke litt på ein blome, ete litt middag og så var ho ute igjen...



Jenta er ofte kald på fingrane, difor strikka eg lange bråt med hol til tommelen. Det vart tatt i bruk med det samme!







 
Ikkje så pent på innsida der, ser eg...















Og så ein signatur til sist...






2 kommentarer:

  1. Blei kjempefin =)
    Lurt med de mansjettene
    Klem Siv

    SvarSlett
  2. Utrolig flott! Tenk å skrive strikkemønster på en tepakke - snakk om å treffe blink ;)

    SvarSlett