onsdag 1. februar 2012

Styggpene votter



Då Skulegutt var i magen strikka Systro "Mor Signes babyteppe" til ham. I mi dåverande motstand mot kjønnsspesifikke fargar, endte eg opp med knalloransj. Teppet vart stilig det, og mykje brukt, så mykje at det vart hol i hol...

Alt for mykje hol til å kunne lappast meinte eg, ja eg ville ikkje ein gong settja svigermor på jobben (ho er nemleg fast "stopper" hjå oss, og fikser alt!).

No er jo guten vorten stor, og treng ikkje lenger sitt babyteppe. Så Systro kasta det i vaskemaskina, saman med forskjellig anna.

Så fekk det godgjera seg heilt til eg no måtte finne fram symaskina og sy glidelåsen på ei vinterjakke (noko som var gjort på 5 min). Snakk om dørstokkmil! Då eg først satt der, ved maskina, vart det lappa stillongs, sydd ny kjøkkengardin og altså vottar av tova babyteppe. Supereffektiv Systromama!


Det gjekk jo litt fort i svingane, så vottemønsteret vart frå ein anna vott som passa, Skulegutten låg jo og sov, må vite.

Som de ser vart tommelen på mønsteret litt stutt, fordi pappen slutta der...Difor tegna eg tommelen litt lengre på ulla.

















 Eg tegna på med fargekritt, mens eg lurte på kva for ein farge eg skulle nytte på saumen. Eg visste nemleg at eg ikkje hadde oransj, ja ikkje noko som likna eingong i syboksen, så då måtte det ein kontrastfarge til.


 Tegn - klipp - sy...


...og, volia! Nye vottar! Eg tykkjer fargen er knæsj og kul, og med to grønfargar i saumen kjem dei i beste fall i kategorien styggpene. Og dei vert garantert gjenfunne om dei skulle verte borte på skulen....

 Men brukaren - han vart kjempenøgd! Gode, varme og perfekte til snøball!


Harde fakta: Utslitt og tova ullstrikk, eg hadde altså babyteppe i Nøstebarn sin merinoull, litt "yoghurtpapp", ein vott til mønster, symaskin med sikksakksaum og sytråd i kontrastfarge.
 

3 kommentarer:

  1. Ja, dette var kreativ redesign! Og det teppet har virkelig blitt brukt!!

    SvarSlett
  2. Kjempekjekt å få teppet til å leve videre som votter!

    SvarSlett