onsdag 26. februar 2014

Dykk i arkivet

Kva kan målast med å finne att ein gamal oppskrift du har hatt lyst til å strikka gjennom mange, mange år? 

Dypdykk i dei indre gemakker hjå Husfliden i Oslo vart krona med hell, då eg fann fram til arkivets permer merka med 1980-90 fekk eg los.



Strikkeoppskrift nr 493, here we go! Det andre bilete er berre med for stemninga si skuld, dei smilande strømpedamene fann eg i 1970-permen. 


Og da er eg i gang!! Kos i kvar maske! 

Mottakar: Systro
Garn: Mitu frå Rauma 
Pinner: 3,5
Motivasjon: 10 av 10 moglege

4 kommentarer:

  1. Så artig med nostalgistrikk. Er dette en kopi av en jakke du allerede har strikket en gang før mon tro?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, faktisk! Ein gong på 1990-talet, på folkehøgskule. Jakka vart for kort i armane, og havna hjå ei venninne av meg. Ho bruker den fortsatt! Når eg strikker den oppatt no, ser eg at både bolen og ermane er veldig korte, så no vert dei forlenga masse!

      Slett
  2. Åååå, så mye fint :-) De strømpene fikk jeg skikkelig lyst til å strikke. De var kule! Men utrolig fin den jakken du har begynt på :-)

    SvarSlett
  3. Så gøy å kunne gjøre et slikt dypdykk i arkivet! Gleder meg til å se det endelige resultatet.

    SvarSlett