onsdag 29. oktober 2014

Lue til eige hovud

Endeleg ei lue som passer! God match med Camomillesjalet mitt, som er mest dagleg i bruk, og lett og varmande på hovudet. Mmmmm...


Eg har brukt rester frå garnet som eg nytta i sjalet, Lace frå Drops, ein tynn, tynn tråd, og gode to-tråds merino frå Nøstebarn.  Vrangbord, fram og attende, fram og attende, litt fell på slutten og sy saman. Lett som ein plett! Dei tynne radene med berre Lace, slik det er i sjalet, orka eg ikkje, det var eit strev å strikka dei, og eg tenkte at i ei lue ville det verte litt tynt. 



C-momentet kom så, lua vart jo særs keisam!! Ein blome. Det måtte vere noko. Eg som har lese "Hekling for venstrehendte" og tenkt at det var jo ikkje vanskeleg i det heile!
Fram med heklenåla, rundt og rundt, og spør meg ikkje kva dei ulike heklamaskene heiter, men jommen vart det ein fin liten blome! Stolt, ja!

 Min skogstur for å finne noko gyldent eg kunne ta med på bilete vart heilbom, i skogen var alle bladene falt av trærne, og låg brune og våte på bakken. Ikke eit blad att på ein kvist!

Men da bileta var tekne og lueeigaren nøgd, kom eg over denne flotte Kaprifol-resten i naboens hage. Syntes ikkje eg kunne henge opp lua mi i hagen deira, men eit bilete, det kunne eg ta i farten.

Så, det var det gule!

Pinne nr 4, mønster etter eige hovud, til eige hovud. No kan eg vere fin, til både kvardag og fest. 

3 kommentarer:

  1. Det var et veldig fint sett i en veldig frisk og fin farge. Og jeg synes bildene ble fine likevel jeg, på tross av at løvet har falt :)

    SvarSlett
  2. Frisk og fin farge, veldig fin på deg :))

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Lilla er fint, og du kler virkelig fargen! Da er du forberedt på kjøligere dager. Her er det litt snø på marka i dag.....

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett