lørdag 2. juni 2012

Sjal og pulsvarmere

Eg tykte sjalet vart litt lite og snipperlig som gåve, så eg måtte difor komponere nokon ditto handleddsvarmere, så det kunne verte ein ordentlig 40-års gåve. Min kjære og eg skal nemlig i 40-års lag snart, med fullt hus, song og dans ut i de små timer.... 


Eg brukte ein mønsterrapport frå Ginkosjalet, strikka resten to rett, to vrang, og byrja og avslutta med nokre omganger rillestrikk. For at mønsteret skal kome godt frem når mottakaren opner pakka, måtte eg blokka desse også, siden eg hadde lært kunsten..

Her er det eit sitteunderlag frå Bergans som gjer nytta som blokke- underlag... Funka så det griner.












Eg fekk det fyste bladet til å "vekse frem" av ei rett stolpe, ikkje planlagd, men ganske fint, tykkjer eg. Avslutninga vart ikkje så elegant med rillene øverst, men tanken var at om eg avsluttar med glattstrikk og lar bladet kome tydelegare frem, vil kanten berre rulle seg = irritasjon. Praktisk før forfengeleg...



Oppsummering:
Sjalet er mønster Ginko Shouldrette Shawl, gratis på Ravelry. Engelsk mønster, men eg knekte koden ganske raskt, så då kan ikkje det vere nokon bøyg. Moro å strikke, men det krevde ein del konsentrasjon på mønsterdelen. Handleddsvarmerne gjekk raskt å strikke, mellom anna fordi dei er strikka på fire pinner, og då vart mønsteret myyyykje enklare enn fram og attende...

Garnet er Tynn Alpakka frå Du Store Alpakka, det var svært drøyt, to nøster berre til sjalet, og det oppførte seg pent og ordentleg medan eg strikka. Eg tykkjer likevel at det klør litt, og er stivare enn til dømes Nøstebarn sin merino.

God helg til dykk alle!

2 kommentarer:

  1. For et lekkert sett! Dette er en fin 40-årsgave!! :)

    SvarSlett
  2. Dette må da være en super bursdagspresang! Kjempefint sjal med pulsvarmere som matcher. Jeg sliter litt med at tynn alpakka deler seg når jeg strikker, men da jeg gikk over til metallpinner gikk det bedre. Det blir jo fjærlette plagg av det.

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett