onsdag 5. desember 2012

Babysokkar til yndlingstanta

Førjolsstille på bloggen... Men ikkje på strikkepinnane!

November vart full av strikk-og-sy-til-jolemessa i kyrkja, og det gjekk så fort i svingane at lite vart dokumentert. Ja ja, det var jo moro å sjå at nokon faktisk kjøpte det eg hadde produsert, sjølv om det er litt ergeleg at eg ikkje fikk vist det fram her på bloggen.. Ny sjanse neste år!

Uansett, no var det slik at yndlingstanta til Minsten (og mor!) i barnehagen skulle ut i fødselspermisjon, og då skulle ho få ein liten oppmerksomhet med på vegen, frå Minsten og mor.

Minsten valde farge, mor strikka. Gjett om det var gut eller badn inni den magen?


Dette er dei beste babysokkane eg har hatt på ungane nokon gong, og oppskrifta har eg fått håndskriven av mi kjære strikketante Randi, som alltid har gjeve oss heimestrikka gåver når det har kome smått i huset.

Foten er stor og tøyeleg, og snøringa gjer at sokken vert sitjande på. 

Så får me sjå om yndlingstanta vert like nøgd!




















Jada, eg veit at det ikkje heiter barnehagetante lenger, men "yndlingsbarnehagevoksen" vert liksom ikkje same svungen!

Restegarn frå lageret, nemlig 2-tråds merinoull frå Nøstebarn. Ein stripe i dyp rosa og ein stripe i rødt, samt røde snorer. Lua er kjekke og greie Lettstrikka babylue frå Strikk til nøstebarn. Evig slager.

1 kommentar:

  1. For en knall gave å få for den vordende :)) Moro med salg på messe også da, spennende!

    SvarSlett