torsdag 25. august 2011

Reisestrikk

I helga skal heile familien unntatt Bleiegutt og mannen i konfirmasjon i Nord-Norge. Strikketøyet er nøye planlagd, raud Telespinnull får verte med i kofferten, lett og enkelt på reisa. Handleddsvarmere er ein favoritt i familien, og enkelt å strikke på reise.


Forøvrig er hagen så vakker, så vakker no, tross mykje regn denne sumaren står plantene trossig og deler viljuge av si skjønnheit...

Fuchsia, eller Kristi Bloddråpe som den og vert kalla. Eg håper eg får til å overvintre den i kjelleren!

Desse fekk eg av mor mi i vår, som små avleggjarar. Ho har dei inne gjennom vinteren, steller og småsnakker litt med dei, og når ho tek dei opp på våren gjeng det ikkje mange ukene før dei titter fram på ny. Fantastisk!

God helg frå Systro

3 kommentarer:

  1. Det er kjekt med en liten bunding på reise, og farga på garnet er kjempefin. Gleder meg til å se pulsvarmerne ferdige. God tur!

    SvarSlett
  2. Telespinn-garn er ikke å forakte, nei =) Nyyydelig farge =) Må nok finne boden deres på Dyrsku'n, kjenner jeg. God tur,
    klem Siv

    SvarSlett
  3. Enig i at de blomstene er nydelige. Håper konfirmasjonen var en fin opplevelse:-)

    SvarSlett