torsdag 14. februar 2013

Geilsk i vinterferiesekken

Dette vakre mjuke garnet fann eg i ein liten garnbutikk i Hammerfest tidlegare i vinter. Utruleg at dei hadde Geilsk, som eg tidlegare berre har sett på nettet.
Eg har bestemt at dette skal med til fjells på vinterferien, men har enno ikkje bestemt meg for kva det skal bli!

Sjal? Tynn lue? Vest? Håndevending, som er ein vendbar vest, oppskrift frå Geilsk, eller noko heilt anna? Einaste eg veit er at det skal vere til meg sjølv....

Eg har to nøster Lyng, og fire av dei grå. Tykkjer fargane gjer seg best kvar for seg, så kanhende eit lite og eit større prosjekt?

Hjelp, eg klarer ikkje bestemme meg!

I mellomtida går det i lekser og lilla rillestrikka votter til 5.klassejenta. Av ukas ord i 5.klasse var det to som peika seg ut som særs vikige, meinte jenta:

Treng eg å nemne at kaffi til strikkinga gjer susen?


10 kommentarer:

  1. Har noe tynn ull som jeg vurderer å bruke til lue her...mm, det garnet så herlig ut :) sjekk ut lua Norby ;) god ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Norby var kjempefin! takk for tipset!

      Slett
  2. Det garnet har jeg også en plan om å ta inn i min butikk. Er det godt å strikke av?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mjuke og fint og deler seg ikkje, så det er bra!

      Slett
  3. Takk for fin kommentar og tips på Skolelyst på innlegget om å være venstrehendt. God vinterferie til deg!

    SvarSlett
  4. For en fin overraskelse å finne så fint garn i en liten garnbutikk! Har ikke konkrete ideer, men alt i nøstebarn/isager/holstgarn-typer av prosjekter funker finfint.

    SvarSlett
  5. Fint garn, men har aldri prøvd det,
    skulle gjerne det.... :o)
    Hva med å strikke vest til deg selv i grått
    Og lue, evt småplagg til baby av det lilla. Forøvrig
    syns jeg de fargene er fine sammen :o)
    Lykke til og kos deg med det fine garnet!
    NIna

    SvarSlett
  6. Å, så fint! Jeg kjente strikkelysten boble bare av å se på disse bildene! Kos deg, gleder meg til å se hva det blir.

    SvarSlett
  7. Jeg fikk to nøster av dette til jul, gleder meg til å se hva du tryller frem:)

    SvarSlett
  8. Hei! Vaffelstrikk er genialt - ser avansert ut, men er utrolig enkelt! Sjekk denne videoen: http://www.pickles.no/vaffelstrikk/

    SvarSlett