lørdag 24. januar 2015

Snakk om pulsvarmere...

Det vart ikkje mykje heimestrikka jolegaver frå denne heimen i fjor. Desember med fire born er den travlaste måneden i året, og eg har aldri vore mellom dei som har alt klart til jol i oktober.

Nok realisme, nokre familiemedlemmer er det liksom lettare å strikka til enn andre, og på førjolstur til Berlin vart desse til:

Ljos rosa, pusete angoragarn, upraktisk til ei småbarnsmor, men deilig, deilig... Garnet er frå lageret og vart brukt opp, så navn- og produsentinformasjon er tapt, diverre.

Holmønsteret fann eg på ei utslitt pulsvarmer eg har, strevde litt for å få det slik eg ville, så vante nr 2 blei finere enn fyrstemann.  Forøvrig vart eg særs nøgd med den hekla avslutninga mot handa. Hekling for venstrehendte når nye høgder!!

3 kommentarer:

  1. Å, det var kjempefine pulsvarmere!

    SvarSlett
  2. Godt jobba! Jeg liker dem veldig godt! Hullmønster og hekling gjør seg absolutt.

    God lørdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Imponerende! Disse var lekre:)

    SvarSlett