lørdag 1. september 2012

Kreative krumspring eller hagearbeid?

Ikkje at strikkepinnene får tid å klirra så friskt her i heimen, så ein kvar moglegheit til kreativ aktivitet må nyttast. Då 7-åringen gjekk på hovudet ut gjennom sikkerhetsnettet på trampolina, skjøna eg at tida var inne.

Utstyrt med bestemors supertråd frå ei anna tid, saks og nål, tok eg trampolina for meg.
Mange hol!! Eg sydde og sydde! Naboane stoppa opp og slo av ein prat når dei gjekk forbi, så for dei som slit med å koma i kontakt med grannane kan eg anbefale trampolinesaum!

Den største flenga var heit uforsvarleg, og eg vart ikkje heilt einig med meg sjølve, der eg stod og sauma, kreativ kjende eg meg ikkje, og hagearbeid var det vel heller ikkje eg dreiv med? Men vøling, det er ordet. Ikkje redesign, nei, men ordentleg, gamaldags vedlikehald, ja, det er det. Vøling. Godt ord. Å ta vare på det ein har, både trampoliner og ungar....


Så gjenstår det å sjå om ho vert god som ny, då....


1 kommentar:

  1. Koselig blogg. Eg la meg til som følger. Skjønnsøm eller brodering, sying e sying og veldig ofte til stor nytte!

    Ha en god helg!
    Bente

    SvarSlett