onsdag 11. mars 2015

Lovnader om vår og strikk i solveggen?

Er det ikkje nokså typisk, medan ein er midt i eit prosjekt kjem lysta på å starte på noko anna?
Eg har no to offisielle prosjekt på gong, Marius til eldstedottera, og Ginger, pulsvantar, til ei god venninne. Og det er ein god del igjen på begge.

Så kjem eg heim med desse. Sjølv om det var omvei til Nøstebarnbutikken frå mitt ærend i byen i dag. Sjølv om skuffane er fulle av garn.


Fordi i desse ligg det lovnader om vår, det er mjukt, tankar om sjal, hals, skjerf, pulsvantar og votter, noko tilbehør som eg sikkert treng, ein gong??

Rart kor mykje glede det ligg i å kome heim med ferskt garn, årets nye fargar, alt vert så lett og enkelt!


Ja, gløymt er køyring til handball, køyring til fotball, organisering av turning, rekningsbetalinger, middagslaging og oppvask, klesvasken som må hengjast opp, lekselesing og fløyteøving, alle desse gjeremåla som et opp strikketida mi....

Jauda, eg strikker medan eg venter på dette og hint, medan eg ser på handball- og fotballkamper, men eg kjenner at eg saknar sofastikkinga etter at ungane er i seng!

Men i solveggen, der er det fint å sitte og kvila, og strikka og drømme..

Garnet er altså Merinoull frå Nøstebarn, farge 833, Rose.  

4 kommentarer:

  1. Litt nye vårfarger og inspirasjon er godt! Selv om det ligger litt i lageret fra før.

    SvarSlett
  2. Så bra at du gledet deg selv med dette nydelige garnet! Det gjorde dagen, tenker jeg.
    Jeg skal forhåpentligvis fjerne gipsen neste onsdag. Tipper det blir besøk i garnbutikken neste.

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Ooo, skjønner deg godt :) nydelig farge!

    SvarSlett