fredag 8. juli 2011

gøy-å-strikke-trøye!

No er tante Annatrøya ferdig, berre montering og kragen att. Utrolig moro å strikke, bolen på tvers og ermemaskane plukkast opp. Nesten som å sy sumardraumkjolene!

Ferien er i gang, og ungane er heime frå skule og barnehage. Deilig, men mindre tid til strikking... Eg stel meg til nokre minutt her og der, spesielt er litt av tida når Bleiegutt søv mogleg å bruke med strikkepinnene. 

Her har eg strikka bolen, på tvers, dei to farga trådene skal fjernast, og maskene plukkast opp til ermer. Dei to firkantane øvst er skulderstykkene.


No har eg fjerna merketråden, og plukka opp maskene som skal verte erme. 


Her er me i bilen, for å ordne ymse før årets ferietur. Snart skulegutt er med far inn for å ordne ting, og eg passar Bleiegutt som søv svett i bilen. Systro nyttar høvet til å strikke.. Her er bol, skulderstykker og erma ferdig. Ikkje så lett å sjå kva som er kva, nei.



Slik! No mangler berre krage og holbord nederst, samt samansying av erma på baksida av trøya. I tillegg skal det vere picotkant rundt erma og nederst. 
Hadde det vore fint med perlemorsknappar, tru, mot det matte garnet?
Det hadde nok også vore fint med ei lue til, mon tru om eg har nok garn... 
God helg frå Systro!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar