lørdag 28. januar 2012

Prosjekt lampeskjerm

Ein lampeskjerm er ferdig strikka, ein slags testskjerm, for å sjekke garn, stretch, auking og felling.

Eg vart ganske nøgd, garnet silar ljoset så fint, og bruken av dei tjukke pinnane gav store masker og fin gjennomskinnelegheit, nett som eg ønska. Men.... litt kjedeleg?

Så prøvde eg meg på t-skjortegarn, tynn jersey i strimlar. Frykteleg tjukt og klumpete, og veldig lite drøyt. Ikkje så aktuelt, nei. Vart ikkje bilete, eingong.

Så var eg innom ein anna garnbutikk, og der stod det eit digert taunøste og venta på meg. Ein kilo tjukk hyssing, såg det ut som - og etter litt samtale med butikkdama fann me ut at det var nett dette eg trengte.


Eg trur garnet heiter Prego, frå Ptdesign. Seljast visst berre i ein- kilos enheter, så det er godt eg har tre lamper! Sikkert nok til fleire og....  Og ja, no snakkar me lampeskjerm!

Fakta: Enkel Prego, frå Ptdesign, pinnar nr 12. Lampene er frå LeKlint, heiter UnderCover og er eit genialt prinsipp der ein kan bytte ut folien på innsida av ein gjennomsiktig akrylskjerm.

Fortellinga held frem...


2 kommentarer: