mandag 19. mars 2012

Marius til mor

Det våres i hagen og eg er nett ferdig med den keisame bolen og erma på Mariusgenser til meg sjølv! I går satte eg alle maskene inn på same pinne, og skal no byrje på rundfelling og mønster. Det ser svært og vidt og rart ut, men eg håper at måla stemmer når fellinga er i gong. Fann diverre ut at eg har fått med meg svart garn til mønster, ikkje mørkegrått, og må difor i garnbutikken og bytte. I dag! Haster! Farvene skal vere som i 11-åringens Marius.Garnet er likt, Sandnes alpakka. Mjukt og godt. ferdig til påske, kan hende??


Dette vart eit kjapt bilete i solveggen i går, me nytta høve til ein liten pust medan sandkassa og krokusspretten fenga ungane.


Det er like fantastisk kvar gong krokusen kjem opp, saman med andre vårblomar, livet kjem attende til hagen, og sola vermer og alt er deilig....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar