onsdag 11. april 2012

Marius på påsketur

Allereie før påske vart Mariusen til mor ferdig, men å rekke å ta bilete oppe i pakking, jobbing og ungar heime fra skule og barnehage?

Betre var det då at det vart ein skikkeleg kald og hufsete påskeferie, med sno i lufta og snø på bakken. Mariusen var fast bekledning på vei til utedo på hytta... Og stort sett heile tida ellers. Den dugde både på tur og på messe i kyrkja 1. påskedag! Så no presenterer eg bilete av ein genser i bruk, som eg vart særdeles nøgd med! Genseren vart tett inntil kroppen, mønsteret er innsvinga i livet, noko som gjer ein god passform. Lett å ha under jakke, og med lange smale erme passer den ypperleg!





Erma strikka eg ti cm lengre enn i oppskrifta, samstundes som eg lagde ein lang vrangbord. Perlestrikk er ikkje mi greie, så eg valde "1 vridd rett og 4 vrange", både nederst på bol og erme, og i halsopninga.



Fakta:
Mariusgenser med rund sal, oppskrift fra Sandnesgarn, hefte Klassikere. Garnet er Sandnes Alpakka lys grå (550 g) og mørk grå (ca 70 g), og sjøgrønn (ca 40 g) i halsen.

 
Og vårblomane i hagen har halde seg, takk til det kalde veret!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin Marius! Sandnes Alpakka er et godt garn, så jeg kan tenke meg at denne er god å bruke. Nydelige farger også. Stilig vrangbord du har valgt.

    Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Så lekker den ble! Det er så godt når man blir så fornøyd! :)

    SvarSlett