tirsdag 11. desember 2012

Nordisk diamantgarn

Mi fantastiske svigermor har frå eit av sine gjemmer funne fram fleire urørte buntar av eit tjukt garn som heiter Nordisk Diamantgarn. Intet mindre. Det er i 100 % ull, og er behandla med eit møllmiddel, i følge ein liten lapp som er festa på.

Nokon som har vore lenge nok i gamet til å ha kjennskap til dette? Kor gamalt kan det vere? Vil det lett tova seg i vask? Kva er det egna til (sokkar var forslaget frå svigermor)?  Eg tenkte umiddelbart på rillestrikka vottar frå Nøstebarnboka, tjukke og gode..

 

Eg tykkjer det verkar sterkt og greit, men det er jo kanhende tilsatt ulike kjemikaliar me ikkje likar så godt i dag, då, i vår tid der det meste skal vere økologisk og naturleg...

Tips og informasjon mottas med takk!!

2 kommentarer:

  1. Det er neppe mer skadelig enn garnet du får kjøpt hos de fleste forhandlerne i dag - det kan jeg ikke tenke meg ;) Jeg har aldri hørt om dette garnet før, men tykkelsen ser ut til å minne om Nepal eller Alfa? Jeg ville foreslått votter :)

    SvarSlett
  2. Det er til diamantsøm, en måte å brodere. Moren min har samme garnet i typiske 70-tallsfarger. Hun har også et mønster som ser ut som det er fra garnprodusenten på en brodert klokkestreng. Ser ut som et grovt og litt avansert korsstingsbroderi.

    SvarSlett