torsdag 26. juni 2014

Ventestrikk

Ein god kollega gjeng med stor mage, og når magen igjen vert slank og ungen kjem ut, ligg denne og venter. 

Babys uldne undertrøye, oppskrift ligg gratis der ute ein plass (får ikkje til å linke når eg bruker blogger-appen på iPaden, nokon som kjenner til dette?). Eg tykkjer den forskjøvede vrangbordstrikkinga er så fin, sjølv om den er litt keisam å strikke. Passer fint som vest når ungen er liten no i haust, og kanskje som undertrøye når vinteren kjem?

Nederst laga eg ein kant med rillestrikk, og det same lagde eg rundt ermeopningene. Halsen er inspirert av Nøstebarn sine ulltrøyer, berre litt kortere knappestolpe, og plass til ein knapp. 


Garnet er Tynn Alpakka frå Du Store Alpakka, ein dag eg var på Husfliden i Oslo hadde dei plutselig OBOS-rabatt (!!) på akkurat dette garnet. Fleire nøster vart med heim... 
Pinner 3, strikka rundt, sjølv om oppskrifta seier rygg og forstykke for seg. 


Ei lita velsigning bak i nakken, desse vare, skjønne, verjelause små - alltid i Guds hender! 
Velkommen til verda!! 

2 kommentarer:

  1. Nydelig plagg til liten ny :))

    SvarSlett
  2. Så koselig gave! Jeg liker den forskjøvne strukturen i denne, fin!

    SvarSlett