onsdag 27. august 2014

Billig Mamma-bling

Her ein ettermiddag var det mistenkeleg stille på jenterommet. Etter ein lang stund tykte eg det var nok spill på mobilen, og gjekk for å sei i frå. Og fann begge jentene henført i makrame-binding. Armband og nykelringar trilla ut mellom fingrane deira, pynta med perler og kulørte steiner.

Eg vart mest rørt, så non-digitalt, så meiningsfullt og kreativt! Ideene bobla og armane var fulle av armband. Så eg kunne ikkje anna enn å slå meg ned og hente frem gamle kunstner frå langt bak i hovudet. 


Det vart eit armband til meg.  Enkelt med ei fin perle, og resten plastperler, litt begrensa utvalg i perleboksen.. Tråden er eit nøste makrametråd frå Panduro, den blanke perle kjem og derfrå. I tillegg treng du litt fantasi og ei sengestolpe eller liknande til å feste arbeidet på undervegs. 


Her har den fått plass saman med anna billig bling, det gjer litt fest i kvardagen å ha slikt stas rundt handleddet! 




1 kommentar:

  1. Flott armbånd! Jeg kjenner meg igjen med det å mistenke dem for å bare sitte p spille;)

    Takk for tips, tror dette kan være moro for frøkna her og venninnene.

    SvarSlett