fredag 15. juli 2016

Rosa popcorndrakt frå Paelas



Meir smått, Popcornrumperen frå Paelas  vart klar til den nye verdsborgaren kom, og har hengt til pynt medan me venta. Skjønn småstrikk skal ikkje gøymast bort!





Eg ergrar meg litt over at det ikkje var "in" med rumpere då mine ungar var små, praktiske og søte som dei er! Så då skjønne Hanna var komen til verden var det jo klart, ein rumper hadde eg på lur!  Herlig mjuk Sandnes Merinoull, i skjønnaste rosafargen!


Knappene fann eg blandt mi farmors gamle, i Norgesglaset eg arva frå henne. Mange små skatter der, men denne gongen blei det kvite, flate, gode å sitja på, tenkte eg. 

I oppskrifta står det at ein skal sy på band av stoff til knyting over skuldrene. Det vart for dumt syntes eg, så det vart ein enkel icord her også, strikka av dei tre ytterste maskene på kvar skulder. Haldbar og lett å knytta. 






























Oppskrifta var svært detaljert og kjekk og enkel å følge, både med popcorna, økinger her og fellinger der. Hurra for Paelas der, og på sida deira er det mykje fint å forgape seg i!

2 kommentarer:

  1. Den blei kjempefin. Nusselig med sånne plagg ja :))

    SvarSlett
  2. Den blei kjempefin. Nusselig med sånne plagg ja :))

    SvarSlett