mandag 13. mars 2017

Ret nem raglan med dipdye-effekt

I denne genseren har eg kombinert alt som er kjekt;

Lene Holme Samsøes Ret nem raglan fra Børnestrik på pinde 3 1/2, dip-dye-teknikk inspirert av Camilla Vad, og Shetland Softgarn frå Malsen og Mor.

Det aller kjekkaste er jo likevel guten som er inni, og som tok på seg genseren med det samme han var ferdig.


Det var skikkelig kult å starte øverst, slik Ret nem raglan legg opp til. Då kunne eg strikka ermene så lange som det trengtes, og prøve lengda på bolen på guten undervegs. Minuset var at ermestrikk ikkje lengre vart buss-strikk...

Fargane på Shetland Soft er Grå Skumring, Grønn Mynte og Grønn Mose, og i overgangen mellom Mynte og Mose nytta eg to rester fra Dale babyull, av ukjent årgang og farge.

Eg tenkte at det hadde vore lekkert med mørkt øverst og ljosare nedover, men med gutunge og 12 år vart rekkefølgjen av praktiske årsaker mørk nederst på erme og bol. Guten hadde heller ikkje noko til overs for avslutninga slik den er på bileta til Camilla Vad, han ville ha klassisk rett/vrang vrangbord. Brukervenleg og funksjonelt, spør du meg.


3 kommentarer:

  1. Fin gensar med kul effekt :)

    SvarSlett
  2. Fine farger, og typiskguttegenser. Selv har jeg aldri strikket ovenfra, men slik du skriver så frister det å prøve. Så vd neste korsvei blir det kanskje slik :-)

    SvarSlett
  3. Så kul genser. Ser det er lenge siden siste innlegg, håper alt står bra til!

    SvarSlett