onsdag 9. mai 2012

Sjal til ein hageelsker

Ny inspirasjon renn inn, men kvar vart det av tida? Dagane hoppar avgarde, og når tida kjem for å synke ned i sofaen med strikking og te, er klokka alt så mykje at det er senga som lokkar mest.
Heldigvis kan eg strikke litt som tilskodar til både handballkamp og fotballkamp, i lunsj med venner og mens ungane bader, innimellom, så nytt garn er alt mellom fingrane.
















Tynn alpakka fra Du Store Alpakka, pinner nr 3,5 og dette er planen:


Sjalet heiter Ginkgo Shoulderette Shawl, og er designa av Maggie Magali. Eg fann mønsteret på Ravelry, i mitt søk på sjal og gratis mønstre. Eg tykkjer mønsteret fell så vakkert, og mottakaren av sjalet, som er hageentusiast vil nok kle det vakre bladmønsteret!

Målet er også å kasta seg utpå ein engelskspråklig mønster, noko eg tidlegare har bestemt meg for at eg ikkje kan. Grensesprengande sjal, med andre ord!

Så får me sjå om knit and purl veks så fort som eg gjerne vil!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar