onsdag 6. juni 2012

Dobbel hverdag i dobbel forstand

Hverdagen vert ofte sett på som litt traurig og noko som berre må komas gjennom, før helga kjem og me kan slappe av og kose oss og eg veit ikkje kva. Dobbel hverdag er vel tida der lærerane er i streik og ein skal finne på noko å gjere for tre ungar i eit ukjend antall dagar, samstundes som ein skal jobbe sjølve også, og dei ikkje skal sitte inne heile dagen ved ein skjerm men gjere pedagogiske og utfordrande aktivitetar og helst vere ute også.

Garnet Hverdags er ikkje traurig i det heile tatt, hverken enkelt eller dobbelt, kan hende er det bruksområdet og slitestyrke som har gitt det slikt eit namn?
Uansett kom eg for ei tid tilbake over ein haug med Hverdags på ordentleg tilbod, garnbutikken sa det selde så lite, av di det ikkje var så monge oppskriftar tilgjengeleg for dette garnet. Synd for dei, og kjekt for meg...

No er det slik at 4.klassingen skal ikkje berre i dobbel bursdag men trippel-bursdag, tre jenter feirar saman, tre gonger så kjekt. Og tre gåver...

Systro kjente at tida var inne, og foreslo "kva med eit panneband til kvar?" Hverdags, tenkte ho. "Ja!" svarte 4.klassingen, til og med med utropsteikn! Og systro strikka, til langt på natt, må vite, særleg når det er litt vanskeleg å berekne kor stor ein 4.klassing er i hovudet...




















Erfaringer og fakta:
Dobbel Hverdags frå Du Store Alpakka
Pinner nr 4,5.
Dei to blå er strikka rundt, det rosa er strikka på tvers og sydd saman bak. Anbefales, lettere å berekne riktig lengde då...
Alle tre er auka litt undervegs, for å få det breiare foran. 

Det mørkaste blå er to rett, to vrang, og en "hjerteflette" midt foran, samt et par omg rettstrikk øverst og nederst.

Det ljoseblå er strikka med holmønster, som gjer ein lett sikksakkeffekt.










Her har eg strikka mønsteret etter Lene Holme Samsøe sin bok om Børnestrikk, ho har ein heil gutegenser i dette, den er knallfin! Enkelt er det, to rett, to vrang i to omg, så to rette omg (fram og attende).

Anbefaler den boka!! Ligg på nattbordet mitt, eg legg stadig (kvar kveld) planer om alt eg vil lage...


Så får me sjå om mottagarne vert nøgde! Til kvardagsbruk!!!

1 kommentar: