fredag 22. juni 2012

Sennep eller oker?

Sjølv om ikkje sennep er min fargefavoritt, knapt nok min farge i det heile, så har det vore fint å strikke sjal i denne fargen. Det er liksom både gnist og liv her! Er dog ikkje sikker på om dette er sennep eller oker?




















Lærte av Monstermønster at gult/orange og lilla skulle kunne få frem det beste i kvarandre, og denne fargegjengivelsen er ikkje så verst. Her nyttast hagens mangfold til ein kvar tid!!!

Eg har lagt opp tre masker og auka ein maske på starten av kvar omgang, og då eg ikkje orka strikke sjalet lengre, strikka eg forkorta radar på kvar side, så endane vart litt lengre. Planen var fyrst å strikka på tjukke pinner eit opprekkssjal frå Nøstebarnboka, men då eg begynte på det tykte eg det vart så slaskete, og ville heller ha tettare masker. Så då vart det pinne 4, med 2-tråds merino frå Nøstebarn. Deilig garn å strikka med!!

Rundt kanten skal eg (om ein meter eller halvanna..) sy på denne sikksakkborden, henta frå "Strik med nordisk tradition", av Vibeke Lind. Eit funn av ei bok!!








Her er handteikna mønsterdiagram, og gode forklaringar på korleis ein strikkar ulike sjal-fasongar, fine utgangspunkt for eigen kreativitet, med røter tilbake til nordisk tradisjon.

Sånt kan ein like!!!


2 kommentarer:

  1. Åh, synes det var nydelig farge, jeg :)

    SvarSlett
  2. Den kanten er bare helt nydelig! Gleder meg til å se den ferdig sydd på sjalet.

    Ha en fin St.hans! Her regner det som meldt i går.

    Hilsen Ingunn

    SvarSlett