torsdag 25. oktober 2012

Søsterkos

Søsterlua er klar, og har alt vore i bruk ei tid, til stor glede for mor. Og det kan jo også nevnast at leirskulelua til storesøster har vore på toppen av Galdhøpiggen! Det er det tøffaste noko av mitt strikk har vore med på! Og lua kom godt med, 15 kalde minus var det på toppen, men strålande sol og overveldande utsikt.

No forbereder me oss på fleire kalde hovud, og har difor fått fart på luestrikkinga.

 Vetlesystro måtte få knappepynt på lua, for å halde forskjell på dei.

Glade porselensknapper frå Snella&Petronella, dei har venta lenge på å få koma frem i ljoset.

Garnet er aran frå artesano, 50/50 alpakka og ull. Pinne 4,5 gav fin fastheit til lua. 

Dusken er fremleis bestemors gamle kåpekrage, eg er noko usikker på kva for pels det er, og om ein ikkje er så glad i pels må vel gjenbruk vere bra?




 








Desse luene skal nok forbli dusklause, den lilla er same som dei foregåande kvite, men litt lausare i strikken. Garnet er framleis aran frå artesano, men her har eg nytta pinne 6, og lagt opp 72 masker. Ca 100 g gjekk med, dvs ein bunt.

Den kvite er same garn, pinne 6, fri flettestrikk, med ein rett-ein vrang nederst. Ein bunt gjekk med her og.


Den grå er Alfa frå Sandnes, pinne 6, og fletter i kryss etter eget mønster.  Alfa var nydeleg å strikke med, lett og godt garn, nokon som har erfaring med korleis det oppfører seg i bruk?



Må berre ta med eit bilete frå fjellet, særdeles relevant, siden dei fleste luene vart strikka der....

 
Ljosande, sart og sterk på ein gong, den litt unnselege laven, men han gjer seg markert når store vidder er dekka av han! Vakkert! Og inspirerer til å strikke som Fuglemamma...















6 kommentarer:

  1. Litt av et lue-ras! Søsterluene er nok midt i blinken for den aldersgruppa, og jeg hadde nok valgt ei med fletter. Takk for garntips! Det er jo så mye garn på markedet at det er umulig å være orientert til enhver tid.

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av herlige luer... Aran må testes skjønner jeg :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flotte luer, og bilder. Jeg har et anstrengt forhold til luer, mine blir aldri helt riktige og jeg vet ikke hva jeg gjør feil heller. Reinlavbildet var til å spise opp, og jeg ser at en Cladonia i lysegrått med tyttebærbladrøde striper hadde vært flott.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelege tilbakemeldingar! Eg trur eg må fortsette med dei tjukke pinnane og det tjukke garnet, får jo unna så mykje på kort tid!!!

      Slett
  4. Flotte luer!! Jammen er du god på å strikke luer!!

    SvarSlett