fredag 31. mai 2013

Skotsk strikkeinspirasjon

Mine foreldre har nettopp vore i Skottland. Mor mi har slik kjærleik til dette vakre, ville landet, der ho bl.a studerte som ung.

Eg bad freidig om ho ikkje kunne sjå etter noko garn til meg, eit nøste eller to, kanhende? Bygåve, liksom? Enkelte ting vert ein jo aldri vaksen på...

Eg hadde gløymt heile "bestillinga" mi, men det hadde ikkje mi oppmerksame, kjære mor!
Og då eg var på besøk på vestlandet no i pinsa, stod det ei heil korg med garn og bok og venta på meg!!!!


Tusen, tusen, tusen takk!!

Her låg det Rowan fine tweed, Rowan tweed og Rowan felted tweed, ein raus samling nøster i ulike farger. For ei gåve!!!

Boka heiter Scottish heritage knits, av Martin Storey og inneheld fargesprakande oppskrifter basert på tradisjonelle skotske strikkemønstre. Oppskriftane er alle til Rowan-garn, og her er både jakker, gensre og ulike tilbehør.


No kan eg boltre meg i ideer og fargekombo og  mix og match:

 Ein vest til ei lita jente, kanhende?











Eller ditto til bror?


Fargane er så vakre, og fargespettane i tweedgarnet gjer garnet mykje liv! Vest til far under her, tru?




















Er dei ikkje vakre?




















Pulsvarmere til ein svensk ven?

No sit eg berre og ser på fargane saman i ulike kombinasjoner, planlegg og tenkjer. Nesten den beste fasen av eit prosjekt!!

Gode forslag mottas!


God strikkehelg ønskes frå Systro!

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk gave! Snille mammaen din, du må hilse henne fra bloggorama og si at hun har imponert helt fremmede damer fra internettet.

    SvarSlett
  2. Heldiggrisen! For en presang å få! Ja, nå kan du planlegge og kose deg, kjenne og se på garnet. For ei helg du har i vente, og vi andre venter spent på hva du strikker av det.
    Fikk lyst til å sende en hilsen til den omtenksomme mora di, jeg også!

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett