mandag 14. september 2015

Pulsvantene Fru Terje Vigen


Oj, no var eg heilt ute av det! Kva skriv ein i ein blogg igjen?

Desse var ferdige i sumar, og varma oss godt, både dotter mi og meg. Pinneguris gode design!
Dei er lette, lune og varme, og ekstra tjukke rett rundt handleddet, der dei er i dobbelt garn. 


Med den kjølege sumaren me fekk i år passa dette perfekt.
Me var på leir og sov i telt då desse vart ferdige, og dotter mi nappa dei rett ut av hendene mine då ho skulle leggja seg i teltet. Hutre, hutre..

Og hjartet mitt rann over av morskjærleik då eg vekte henne neste morgon, og såg at pulsvantene fortsatt var på. Skal ikkje så mykje til!






































Mjuke fakta: Ein rest av grå To-tråds merino frå Nøstebarn, skarprosa frå påskeegget, og litt grønt av ukjent slag.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Bildene er rene kunstverk! Kjekt å få slike fine pulsvanter av restegarn. Det er bestand artig å undersøke garnlageret og se hva som kan lages av det som finnes der.

    God tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Å, så fine! Og alltid stas å få brukt litt restegarn :))

    SvarSlett