mandag 10. oktober 2011

Haustferie!

Me har hatt ein utruleg flott ferieuke!


Eg er jo ikkje tilhenger av reklame, eigentleg, men nokon gonger må ein jo berre fortelje kor ein har vore! Norefjell Quality Spa og Resort - det vart mest resort og lite spa på oss, men det var så flott der! Hotellet fekk Award for Design Exellence 2010, og sjølv om eg ikkje er nokon interiørblogger, kan eg sei meg einig i at dette var stilig. Men det stiligste var denne strikkeklokka!
  
 Den hang både i resepsjonen, i lobbyen og i konferanseavdelinga. Sllik ein vil eg gjerne ha i stua mi!








Til fjells kan alt skje, særleg i hausferien. Vår spenstige familie hadde booket kanopadling sundag formiddag...

Det hadde snoa frå tidleg morgon, men sjølv om dei lo av oss då me spurte etter redningsvestane i resepsjonen, var det fint å padle..





 I allefall dei første 10 minutta...













Sjølv snømennene var i labert humør sundag formiddag...




Difor gjekk me heller inn i klatreveggen, her er Skulegutt i ullbukse frå Nøstebarn, noko som kom godt med denne helga.




















Heldigvis nokre fine dagar også, med tur opp i fjellet med formidabel utsikt. Takk for turen!


Og som de skjønar er ikkje dei tidlegare presenterte prosjekta riktig ferdig enno... men no skal eg ut og dampe Marius, så den er klar til å vere med 11-åringen på skulen i morgo. Hurra, snart kjem den her på bloggen og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar