onsdag 12. oktober 2011

Marius, værsågod!

Etter at eg begynte på Marius til 11-åringen, har eg sett Marius overalt. På små, store, som strømper, puter, blå, kvite og sist i dag morges ein gul med beige mønster, og raud kant. Så moro! Marius er tydelegvis i vinden igjen!


Å få bilete med jenta inni har ikkje vore mogleg, så her er berre ein kort presentasjon av genseren, Marius med rund sal:







Garnet er Sandnes alpakka, oppskrift Sandnesgarn, klassikere, hefte nr 15, Marius med rund sal. Garnet var nydeleg å strikke med, og holdt akkurat, berre 4 m igjen av hovedfargen. I oppskrifta er det perlestrikk nederst på bol og erme, samt i halsen, men det kan eg berre ikkje like. Difor vart det vridd rett og tre vrange, noko eg vart rett nøgd med. I halsen felte eg etterkvart til ein vridd rett og to vrange, noko som vart ganske pent.

Jenta ber genseren stolt på skulen i dag, både ho og eg er svært nøgde med fargevalet, og Systro gler seg til å ta fleire bilete og stolt vise frem .




3 kommentarer:

  1. Kjempefin Marius! Den er virkelig i vinden, ja :)

    SvarSlett
  2. Mariusgenseren står støtt i alle utgaver og farger. Første gang jeg har hørt den er strikka i alpakka. Flott at du laget din egen kant og ble fornøyd. Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Superflott arbeid!
    Skjønner at den falt i smak, ja =)
    Klem Siv

    SvarSlett