mandag 14. november 2011

Tjenleg vêr for fotogafering


Endeleg skin sola, og eit tunt lag med frost ligg på bakken. Nokre jolegåveplaner hentes ut i sola...

I år vert det pulsvarmere til alle eg kjenner (så no veit de det...). Inspirasjon og mønster har eg funne hjå felisistrikker for pulsvarmerene øverst til venstre, hjå tantkofta som har laget nydelege pulsvarmere med blad i kanten, og nederst til venstre er inspirert av "Strik med Nordisk tradition", ei flott strikkebok eg er så heldig å ha i hylla.



Foreløbig er ingen av desse vaska, dampa eller til og med ikkje montert, her gjeld det berre å strikke i veg, så kan den litt meir kjedelege ferdigstillinga kome senere.

Det raude garnet er frå mohairgeitene til Telespinn, mjukt og blankt. Det grå er dobbel to-tråds merinoull frå Nøstebarn, og det naturfarga er babyalpakka frå Norsk Alpakka. Denne babyalpakkaen er så mjuk at den får merinoulla til å kjennes som grisebust - eg har aldri vore borte i noko mjukare garn. Norsk Alpakka er små og forholdsvis nyoppstarta, deilig garn å strikke med, men frykteleg dyrt... Så det vert ei eksklusiv jolegåve!

3 kommentarer:

  1. Så fine, heldige er alle de som skal få disse til jul. Jeg strikker pulsvarmere jeg også, faktisk. Fine, små varme plagg som er lett å pynte.

    SvarSlett
  2. Nå har jeg lagt opp pulsvanter fra tantkofta. Jeg er ikke vant med svensk oppskrift og lurte på om du kunne si meg hva öh betyr. Blant annet i varv 4. På forhånd takk :)

    SvarSlett