torsdag 23. juni 2011

Namneband i posten!

"Mamma, me kan ikkje seie at postmannen har vore her, for det er jo ei dame!" Snart Skulegutt var heime i går, og fekk posten i handa frå postdama.

Han var nøgd, sjølv om det berre var nokre kjedelege rekningar. Men i dag, ja, då fekk eg morosam post! Namneband med Søsterstrikk!



Jamvel om bandet er på bokmål var det stor stas å få i hus! Eg måtte forte meg å sy ferdig kjole nr to, ein kan jo ikkje sette signaturen sin på før plagget er ferdigsydd!


Eg vart heilt imponert over meg sjølve, det ser jo så profesjonelt ut! Det hjalp også godt at nokre nabojenter var innom her mens eg satt og sydde. "Har du sydd desse kjolane? Går det an?" Augo deira blei store, og dei var nesten andektige då dei rørte ved stoffet.

I morgo håper eg at begge jentene er klare for eit fotostunt, så kjolane kan visast fram. Då er det også siste skuledag!

Sumarferie!!!!

3 kommentarer:

  1. Elskede syster. Eg er mållaus. Dei banda er vakre, du! Beste helsing frå midnattsolland...

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se kjolene, med proffsiga navnebånd og greier =))
    Ha en fin dag!
    Mvh Siv

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte! For en god ide! :D

    Mvh,
    Ellen

    SvarSlett