søndag 26. juni 2011

Stripegenser til Snart Skulegutt

Då eg var i sving med symaskina her om dagen, sydde eg likegodt ein stor og god strikkepose for å ha til pågående prosjekt. Det er så mykje kjekkare å ta frem strikketøyet frå ein heimesauma tøypose, enn frå ein knirkande butikkpose! Eg har vanlegvis funne fram den finaste posen me har hatt i den overfylte poseskuffa, for å nytte den til strikketøy. Men plastposane gjeng det hol på, og den overfylte skuffa er ganske så prega av Bleiegutt, som stadig produserer avfall som må fjernast umiddelbart. I tillegg prøver eg å bruke handlenett ved storinnkjøp. Difor lite posar og stort behov for ny strikkepose!

Altså: Eg nytta ein fin løpar fra lokalt loppemarked, løparen var litt for mørk til å passe på vårt stuebord, men veldig vakker.

Eg sauma saman rundt kanten, som allerede var falda bredt og pent med handsaum. Øvst nappa eg opp nokre av stinga, og vips var der ein løpegang ferdig, i og med at falden var så brei. Eg fann ei kvit småblomstra blonde som var for kort til å saumast rundt heile posen. Den vart i staden til en sving hit og dit, og ganske kul. Så bretta eg eit grønt bendelbånd dobbelt og sikksakka, og vips - endå gøyare å strikke!

Kva er så inni posen? Stripegenser til Snart Skulegutt, bolen og eit erme er ferdig, ventar på 2.erme før raglanfell.

Eg er spent på korleis han blir når han er ferdig, eg valde litt for tjukke pinnar, 4,5 til lerkegarn frå Dale. han er difor litt laus i strikken. Eg har ingen oppskrift, men kikker litt her og der for å finne masketal og vurdere strikkefasthet, så det kan vere at ermane blir for lange og bolen for trong...

Men det beste er at eg får brukt opp Lerkegarnet eg har liggjandes, det er berre eit herk å strikke med, når nøstet vert slunkent berre krøllar det og vert knuter. Eg tykkjer heller ikkje noko om kombinasjonen ull og bomull, bortsett frå at det ikkje vert fullt så varmt å ha på for ungane.


I dag har heile familien vore på tur og funne o-poster i skogen. Den iherdige Systro tok med seg nysauma sumardraumar i skogen, for å finne ro og harmoni for jentene...


Ha ein fin sundagskveld!

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder :)
    Den genseren blir sikkert kjempe fin, var flotte farger:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint dere har laget :-)

    Ha en fin Sommer :-)

    SvarSlett