tirsdag 28. juni 2011

Nytt snopeprosjekt!

Tenk at ein som vaksen kan meine at snop er noko anna enn søte saker! Trudde aldri eg skulle koma dit, så glad som eg er i alt som er søtt! Men snopet i dag består i nytt strikketøy! Eg har gått nokon dagar og lurt på ei lita jakke i ei bok eg har: "Strik med nordisk tradition". Men så er ikkje eg typen til å strikke til skuffen, eg må vite kven eg strikkar til. I august kjem ein ny verdensborgar hjå ein slektning, og ja, ho skal få ein "tante Anna"-jakke! Ikkje i kvit, stram bomull som i boka, men i kul lin/bomull frå mitt evige arkiv. Kan garnet vere 20 år gamalt mon tru? Like fint, og litt røfft, til ein komande nordlending, må vite...


Stripegenseren er snart ferdig, men eg gjekk tom for garn, og kunne difor starte på tante Anna-jakka i dag! Jippi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar